2016. augusztus 23., kedd

Pénz.


Pénz nincs elég!
Őrületbe kergetném.
Kergetném? Hogy én?
Hogy is ne! Kell a pénz!
Még sincs elég, dolgozhatok én!
Kérsz te is, kér ő is,
adok én , örökké csak adok én.
Pénz, ha nem lennél
Szabad lennék, repülnék.
Nem bánnám én az autót, házat.
Mit sem ér.
Élnék! Érted? Nélküled, de élnék!
Szállnék, futnék, rohannék.
Hogy hová?
Ahová most nem lehet.
Mert megkötöd kezemet.
Szorosan tartod álmaim,
eltörlöd vágyaim.
Levágod szárnyaim.
Elveszed barátaim.
Foglyod vagyok rabszolgád!
Fizető barát.
Szavad szól és pénz terem.
Hogy nem elég? Elhiszem!
Vedd el mind!
Csavarjad, szorítsad, markoljad!
Vigyed-, vigyed, az életem legyen a tied!





Nincsenek megjegyzések:

Jóga!

Csendben ülni, zenét hallgatni testünket ellazítani, ez a jóga! Mi évezredek óta uralja az elmét, rendbe teszi a lelket, ellazítja ...