2016. május 1., vasárnap

Lányomnak 18. Születésnapjára!

18 év telt el azóta, hogy angyalok hoztak el hozzám,
Emlékszem a percre még ma is.
Mikor arcodat láthattam.
Sírtál és én féltem.
Nem tudtam, hogyan segíthetnék neked.
Itt volt ez a rémisztő nagyvilág, és számomra is rémisztő volt az anyaság.
De jöttél te és tanítottál nekem, szeretetet és boldogságot.
Mutattad nekem az utat, amin ma is járok.
Neked köszönhetem az életem és a boldogságom.
Te eljöttél hozzám, engem választottál, hogy én legyek a te anyukád.



Most pedig itt állsz és átléped a felnőttek kapuját.
Kinyílik egy világ, egy még nagyobb világ.
Utadon már nem járhatok veled, kezedet már nem foghatom.
De szívedben kísérlek minden percedben.
Ha behunyod, majd a szemed én mindig ott leszek.
Megsúgom halkan, hogy csak te halld
Mennyire szeretlek, óvlak és védlek, amíg csak élek.
És mikor már nem, akkor is veled élek.
Belőlem lettél, én benned élek.
Mi egynek születtünk.
Anya és lánya, te és én.
Mindörökre egy közös létezés.

Nincsenek megjegyzések:

Jóga!

Csendben ülni, zenét hallgatni testünket ellazítani, ez a jóga! Mi évezredek óta uralja az elmét, rendbe teszi a lelket, ellazítja ...